Author Topic: Zablokovaný ICQ účet - VYŘEŠENO  (Read 6650 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sir_qwerty

  • Newbie
  • *
  • Posts: 4
Zablokovaný ICQ účet - VYŘEŠENO
« on: 24 03 2017, 14:06:31 »
Píšu pro případ, že by se někomu stalo to samé:

přecházel jsem na Mirandu NG a asi jsem se přihlásil mnohokrát rychle za sebou anebo jsem spletl párkrát heslo, ale v jeden okamžik se mi prostě žvejklo UIN a už jsem se nepřihlásil. Oficiální web ICQ.COM přihlášení začal odmítat taky, heslo nešlo obnovit (s hláškou ve smyslu "nejde obnovit heslo").

Bohužel nezbylo, než se obrátit na oficiální podporu a do formuláře jsem se vybrečel, že mi umřelo UIN. Za pár hodin přišla odpověď, která požadovala:

Quote
Hello,
Thank you for your appeal.
To help you restore the access to your account, we need to make sure that
the account belongs to you.
Please provide the following information:
- The approximate date of account registration
- All email adresses that have ever been attached to the account, and which
email adress is attached now
- The approximate date when you discovered the problem
- How many contacts had approximately been on your contact list
- Several UIN-s (ICQ numbers) of contacts that are in your contact list now

- IP-address from which you used ICQ
- Phone model and OS on which you have ever installed the application.

The more information you provide, the sooner we can help you.
Thank you very much for your cooperation, it will help us to solve the
problem.
Best Regards,
The ICQ Team

Vyplnil jsem tedy všechno, co se dalo. Druhý den přišla zase odpověď, prý ať dodám telefonní číslo, se kterým účet svážou. Zaskřípěl jsem zuby a poslal. Za dvě hodiny jsem zkusil webové obnovení hesla a to už se podařilo! Ověření přes SMS prošlo a nyní je účet zase aktivní a použitelný. Sice jsem kvůli tomu musel udat pár lidí na KGB a STB a mají můj telefon a vedou si na mě spis, nicméně na koho něco nemají, že?

Snad to někomu pomůže.