Author Topic: News Agregator wywala mirkę  (Read 14846 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Imri

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #15 on: 24 10 2014, 17:29:33 »
Odpaliłem tak, jak napisałeś:

Miranda NG has stopped working

A problem caused program to stop working correctly.
Windows will close program and notify you is solution is available.

I tyle... nadal brak logów, choć crashdumper był włączony... :(
 

Offline Goraf

Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #16 on: 24 10 2014, 20:04:24 »
Sprawdź proszę czy plik wtyczki z załącznika naprawia problem i daj znać.

Przy okazji (wiem że może upierdliwe, ale ciągle mają wątpliwości czy właczony) sprawdź z tym dbchekerem czy w opcjach wtyczek jest nie tyle zaznaczony co i ikonka wtyczki pokazuje, że jest załadowana. Ostatnio tak miałem, że mimo iż powinna być załadowana nie była - co mnie zdziwiło. 
 

Offline Imri

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #17 on: 24 10 2014, 21:04:22 »
Nope, nie pomogło :( program nadal się wykrzacza.
 

Offline Goraf

Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #18 on: 24 10 2014, 21:17:11 »
No to będą kolejne próby.
I czy możesz odpowiadać na wszystkie rzeczy wraz, żebym nie musiał powtarzać pytań? Co z drugą częścią mojej ostatniej wiadomości?
 

Offline Goraf

Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #19 on: 25 10 2014, 07:55:07 »
Podsumujmy i ustalmy fakty, bo zaczyna się mieszać. Także:
Wiemy że Mirandę wywala i że jakby nie łapie logów. Tyle. To pewniki jakie widzimy z naszej strony.

A teraz ustalanie:
Czy jest sprawdzone że crushdumper się ładuje? Potwierdź to o co pytałem w ostatnich wiadomościach.
Skąd pewność, że to wina NewsAggregator'a?
  • Czy Miranda wywala się z wyłączoną wtyczką?
  • Czy błąd występuje gdy ten kanał jest wyłączony?
  • Czy jeżeli całkowicie wyłączysz automatyczne sprawdzanie kanałów i posprawdzasz ten kanał ręcznie, to czy występuje awaria?
  • Czy jeżeli usuniesz ten kanał i utworzysz go na nowo, to sytuacja dalej ma miejsce przy automatycznym/ręcznym sprawdzaniu?

Sprawdź w tej kolejności i odpowiedz.  Wtedy da to szerszy pogląd na problem.
« Last Edit: 25 10 2014, 07:58:02 by Goraf »
 

Offline Imri

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #20 on: 25 10 2014, 12:18:32 »
>Czy jest sprawdzone że crushdumper się ładuje? Potwierdź to o co pytałem w ostatnich >wiadomościach.

Wydaje mi się,  że potwierdziłem - jeśli wejdę w Opcje -> wtyczki to przy crashdumperze mam "v" i ikonkę fioletowej wtyczki WPIĘTEJ do kontaktu, ponadto w pasku menu mirki mam obok "świateł drogowych" ikonkę z niebieskim V i jakby podkładką do pisania.

>Skąd pewność, że to wina NewsAggregator'a?

Jeśli dodam wspomniany kanał (http://allegro.pl/rss.php/cat?category=122324 ; innych nie próbowałem) program wysypuje sie w czasie od 30 sekund do kilku minut, po restarcie to samo, i to samo... wystarczy usunąć kanał a działa zajebiście stabilnie.

>Czy Miranda wywala się z wyłączoną wtyczką?

Nope, wtyczka może być włączona, jak długo nie jest dodany żaden kanał jest OK.

>Czy błąd występuje gdy ten kanał jest wyłączony?

Nope - jak wyżej.


>    Czy jeżeli całkowicie wyłączysz automatyczne sprawdzanie kanałów i posprawdzasz ten >kanał ręcznie, to czy występuje awaria?
>   Czy jeżeli usuniesz ten kanał i utworzysz go na nowo, to sytuacja dalej ma miejsce przy >automatycznym/ręcznym sprawdzaniu?

Nie wiem, sprawdzę wieczorem na spokojnie.
 

Offline Goraf

Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #21 on: 25 10 2014, 13:36:54 »
To do tych testów użyj pliku wtyczki z załącznika w tym poście i utwórz dodatkowo netlog.
http://wiki.miranda-ng.org/index.php?title=Raport_po%C5%82%C4%85cze%C5%84
W opcjach raportu wybierz tylko dziennik rdzenia i newsaggregator. Pamiętaj żeby zrobić kopię raportu przed wyłączeniem opcji raportowania lub przed ponownym włączeniem Mirandy, gdyż w innym wypadku zostanie on nadpisany a tym samym stracony.
 

Offline Imri

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #22 on: 26 10 2014, 15:04:21 »
Nadal się zwiesza.
Logi:

https://www.dropbox.com/s/iro2h61s74rzf2v/netlogs2.zip?dl=0

i

https://www.dropbox.com/s/xm4hiuc2o3v2zkk/netlogs.zip?dl=0

Spakowałem, bo w cholerę te pliki zajmowały; za pierwszym razem zapomniałem zaznaczyć że tylko agregator i core i zrobiłem z wszystkiego (netlogs.zip); potem zrobiłem już selektywnie (netlogs2.zip), ale wcale nie wyszły mniejsze pliki.
 

Offline Goraf

Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #23 on: 26 10 2014, 15:37:01 »
Czy te logi były są robione na automatycznym sprawdzania tego kanału? I to było tak że chodziło do momentu awarii i wtedy jego kopia?

A co z tym ręcznym sprawdzaniem przy wyłączonym automatycznym sprawdzaniu? (dwa ostatnie pytania) Przetestowane? Jak tak to jakie wyniki?

A crushdumpera nie wyłączaj. To że czegoś nie udaje mu się wyłapać (jak w tym szczególnym wypadku) nie oznacza że nie działa. Działa i odwala swoją robotę.

Dostałem też informację, że w logach jest wszystko w porządku.
« Last Edit: 26 10 2014, 16:36:31 by Goraf »
 

Offline Imri

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
Re: News Agregator wywala mirkę
« Reply #24 on: 26 10 2014, 19:07:56 »
crashdumpera akurat wyłączyłem bo cenię sobie minimalistyczny wygląd i nie lubię niepotrzebnych ikonek, a i tak nie generował żadnych logów, mogę włączyć ponownie, jeśli trzeba będzie jeszcze coś sprawdzić.

Mogę odświeżyć kanał ręcznie kilka razy i się nie wiesza tego powodu - mam na myśli, że nie wiesza się wmomencie ręcznego odświeżania

Tak, kiedy logi były robione automatyczne sprawdzanie kanału było ustawione na 1min, mam wrażenie że z tą ostatnią wersją wtyczki wiesza się nieco wolniej - tj po kilku minutach a nie po kilkudziesięciu sekundach, czyli kilka razy kanał odświeża zanim się wywali. Zazwyczaj nie ma żadnego komunikatu o błędzie - po prostu w pewnej chwili najeżdżam kursorem na ikonkę w trayu, aby sprawdzić czy jeszcze program działa i ikonka w tym momencie znika...

Pliki były zgrywane po zwiesze - tj zobaczyłem że wisi (bo mi ikonka znikła pod kursorem) przegrywałem plik z katalogu Logs w profilu użytkownika i uruchamiałem program ponownie.
« Last Edit: 26 10 2014, 19:17:33 by Imri »